Urmărește-ne

Fotbal

Învață să te alimentezi echilibrat pentru a face performanță în fotbal!

Fundașul echipei Petrocub, Maxim Potîrniche, ajuns acum câteva zile la 300 de meciuri în Super Liga, și-a creat propiul mini-curs gratuit de alimentație. ”Învață cum să treci de la “nu știu ce mănânc” la “mănânc echilibrat” pentru a face performanță la fotbal”, a scris fostul internațional pe pagina sa de Facebook.

”Salut, mă numesc Maxim Potîrniche și avem ceva în comun – fotbalul este viața mea!

Am 34 de ani, sunt fotbalist activ cu ceva istorii în spate și încă “flămând” de noi experiențe și răsunătoare victorii.

Cunoști acea situație când intri în teren pentru un meci important, trec 15 minute, și brusc înțelegi că ești epuizat, ești lipsit de vlagă și abia aștepți să fii schimbat? La pauză intri la vestiare și nu înțelegi ce să mănânci, ce să bei, ce să miroși, cui să te adresezi să te ajute să ieși din acea stare…

Stai liniștit, eu tot am trecut prin asta. Aveam meciuri când mă simțeam atât de prost încât mă uitam la tabelă fiecare minut, îmi doream mai repede să se termine această umilință. Eram atât de „mort” fizic încât mereu aruncam priviri spre banca de rezerve, să văd dacă nu se pregătește vreo schimbare.

Frustrarea mea interioară se amplifica tot mai mult din cauza că eu chiar mă pregăteam de meciuri: mâncam bine și parcă sănătos, mă culcam la timp, luam micul dejun cu minim 3-4 ore înainte de meci, nu fumam, nu umblam prin cluburi, nu exageram cu jocurile video, mă hidratam… dar când venea ora meciului – slut la Prut, nimic.

Ei bine, toate lucrurile (aproape toate) pe Pământ sunt deja inventate, iar noi doar le redescoperim.

Așa a fost și în cazul meu, am hotărât să copiez ceea ce cunosc și fac alții.

Dar mai întâi am studiat. (la Universitatea pentru Inovație în Sport din Barcelona)

Când am pus în aplicare ceea ce cunosc mai marii meseriei noastre, a funcționat!

Asta m-a motivat să ajut și pe alții, creând un mini-curs GRATUIT despre alimentație echilibrată în fotbalul de performanță.

Până a trece nemărginit la material, vreau să cunoașteți ce anume vă așteaptă în acest mini-curs gratuit:

– ce să mănânci înainte de meci ca să ai energie suficientă fără să ai disconfort gastro-intestinal
– cum te alimentezi cu 36 de ore înaintea unui meci astfel încât să poți alerga încontinuu 100 minute
– cum poți mânca dulciuri fără ca acestea să-ți influențeze performanța din teren
– cum îți poți da seama dacă ești hidratat astfel încât să nu ai crampe musculare
– care este motivul nr.1 pentru care nu poți slăbi și cum poți “arunca” câte un kilogram pe săptămână

Intră pe linkul de mai jos și lasă lucrurile să se întâmple, devino fotbalistul dorit!

👉 O dată înscris în program, vei primi materialele pe adresa ta de email.

Temele de mai sus vor ateriza în căsuța ta poștală o dată la 2 zile.

Mini-cursul constă din 8 lecții și nu-ți vor fura prea mult timp, în schimb vei primi informație utilă ușor de implementat.

Aș vrea să-mi lași un comentariu cu părerea ta despre temele abordate în mini-curs, cum ți se par?
Dacă crezi că am atins subiecte interesante, dă un “share” mai departe prietenilor tăi care sunt interesați de subiectul alimentației specifice.

Pagina de abonare

Nu uita să te abonezi și la grupul meu de Facebook unde ofer materiale gratuite constant!

https://www.facebook.com/groups/alimentatiepro

Lectură cu spor!”

Mai multe din Fotbal